Hotele to przedsiębiorstwa, które wymagają od nas odpowiedniego zaopatrzenia. Dzięki temu będziemy w stanie nie tylko lepiej nim zarządzać, ale również zadbamy o komfort naszych gości. Co powinniśmy wiedzieć o galanterii? Sprawdźmy.
Galanteria hotelowa – podstawowe informacje
Galanteria hotelowa to doskonały dodatek do każdego hotelu. Dzięki nim z pewnością zyskamy sympatię gości. Galanteria to przede wszystkim różnorodne elementy, które mają umilić pobyt gości w naszym hotelu. Jest ich wiele, przez co dowoli możemy zaopatrywać w nie pokoje.
Obecność galanterii sprawia, że miejsce zyskuje wiele w oczach samych gości. Świadczy to o tym, że gospodarze dbają o to, aby przybywający mogli doświadczyć przede wszystkim relaksu. Przedmioty takie jak igielnik lub jednorazowy pilnik do paznokci z pewnością uratują gości przed stresowymi sytuacjami.
Galanteria hotelowe – czepki oraz zestawy kosmetyczne
W skład galanterii hotelowych mogą wejść między innymi różnego rodzaju produkty do higieny osobistej. Jest to podstawa, jaką hotel powinien zapewnić swoim gościom. Przede wszystkim będą to różnego rodzaju zestawy kosmetyczne. Składają się one z jednorazowych patyczków, płatków oraz pilniczka. Jest to zestaw, który każdy z nas używa po codziennej kąpieli lub prysznicu. Goście zaopatrzeni w takie przybory z pewnością unikną zbędnego problemu, jakim jest spakowanie własnych w podróż. Wiele osób zapomina o tym i naraża się na nieprzyjemne sytuacje.
Jednorazowe czepki to również dobry pomysł w hotelowej łazience. Są one polecane szczególnie osobom, które mają długie włosy. Nie tylko zapobiegają one zamoczeniu ich, ale również pomagają w zachowaniu higieny odpływu, który przez ich nadmiar może ulec zatkaniu. Inwestując w takie galanteria możemy tym samym zapobiegać awariom.
Galanteria hotelowe – czyścik i szczotki do butów
Czyścik do butów to niezbędny element każdej szafy hotelowej. Podobnie jak zestaw kosmetyczny pomaga on gościom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji. Buty to wizytówka każdego człowieka, dlatego tak ważne jest ich odpowiednie zadbanie. W tym celu goście mogą użyć czyścika, który nasączony jest substancją usuwającą wszelkie zabrudzenia. Już kilka chwil sprawi, że będziemy mogli cieszyć się zadbanym obuwiem.
Szczotki do butów natomiast to rozwiązanie bardzo uniwersalne. Nie każde obuwie nadaje się do używania mocnych preparatów. Goście chętnie wybierają szczotki, które nie tylko pozbywają się błota, ale również kurzu oraz piasku. Szczotki są bardziej ekologiczne, ponieważ można używać je wielokrotnie.
Galanteria hotelowe – igielnik
Igielnik to jeden z najbardziej praktycznych galanterii hotelowych. Wszystko przez fakt, że może on uratować każde ubranie naszych gości. Dziury w odzieży mogą wynikać między innymi z sytuacji niezwykle przypadkowych – nieumyślne zaczepienie o ostry przedmiot lub niewłaściwy transport bagażu. Wówczas mamy do czynienia z dużym problemem. Dziura nie tylko niekorzystnie wygląda na ubraniu, ale również uniemożliwia gościom założenia kreacji. Często nie mają oni odpowiedniego planu na takie wypadki. Wówczas z pomocą przychodzi im igielnik, który pomimo swojej prostoty może skutecznie naprawić każdą odzież.
Igielnik to przedmiot, który posiada różnokolorowe nici oraz igły. W ten sposób szybko i skutecznie możemy zamaskować lub naprawić odzież na konkretny czas. Szycie jest solidne oraz pozwala nam na pójście w danej kreacji na zaplanowane wydarzenie. Następnie goście mogą we własnym zakresie naprawić ubranie profesjonalnie u krawca.
Igielniki to przedmioty, które pomimo swoich małych rozmiarów świadczą o profesjonalności hotelu. Nie w każdym bowiem się one znajdują. Jednak goście zwracają na niego uwagę. Warto zaopatrywać w nie hotelowe pokoje.
Galanterie do hoteli to niezbędne akcesoria, które zawsze powinniśmy dostarczać gościom. W ten sposób głównie podnosimy standard świadczonych usług. Goście nie muszą dzięki nim we własnym zakresie zaopatrywać się w nie. Podstawowe akcesoria to z pewnością zestaw kosmetyczny, czyścik do butów oraz igielnik. Te małe przedmioty z pewnością zostaną docenione przez klientów naszego hotelu. Pomocą im uniknąć wielu stresowych sytuacji.