Zanim wybierzecie się Państwo do Wydziału Komunikacji, przeczytajcie koniecznie tę informację:
- przyjęcia Klientów odbywają się wyłącznie po dokonaniu rezerwacji telefonicznej lub internetowej
- Klienci tego wydziału wchodzą wyłącznie od ul. 1 Maja 29
- w korytarzu przed salą operacyjną Wydziału Komunikacji mogą znajdować się maksymalnie 3 osoby
- w trakcie oczekiwania muszą zachować między sobą bezpieczną odległość, co najmniej 1,5 m
- na sali operacyjnej Wydziału Komunikacji (z wyjątkiem pracowników) mogą przebywać tylko osoby wezwane przez pracownika
- po wezwaniu na salę operacyjną Klient zobowiązany jest do podejścia wprost do wyznaczonego stanowiska
- Klient, który działa w imieniu osób trzecich (niespokrewnionych) będzie obsługiwany wyłącznie w pokojach numer 2 i 3 ‼️ Po uprzednim umówieniu się telefonicznym i uzgodnieniu terminu wizyty. Tam też zostawia dokumenty do dalszego rozpatrzenia (jednorazowo maksymalnie 5 spraw).
- przed pokojami numer 2 i 3 może znajdować się wyłącznie 1 Klient, który zostawia dokumenty do rozpatrzenia.
- o rozpatrzeniu sprawy i formie odbioru dokumentów Klient jest informowany telefonicznie.
Wszystkie dotąd wprowadzone zmiany w funkcjonowaniu Starostwa były i są wprowadzane w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów.
Wszyscy czekamy na powrót do normalności i dziękujemy naszym Klientom za cierpliwość i wyrozumiałość.