Zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Opola NR OR.I.0050.465.2019 z dnia 23.07.2019r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami oraz Opolską Radą Działalności Pożytku Publicznego, projektu uchwały Rady Miasta Opola zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Opola, a także Zarządzeniem Prezydenta Miasta Opola NR OR-I.0050. 461.2019 z dnia 22.07. 2019 r. w sprawie konsultacji z mieszkańcami Miasta Opola projektu uchwały Rady Miasta Opola zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Opola zarządzone zostało przeprowadzenie konsultacji projektu ww. uchwały.
Przedmiotem konsultacji jest :
Projekt uchwały Rady Miasta Opola zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Opola
Termin konsultacji:
- Z mieszkańcami Miasta Opola 24.07.2019r. do 31.07.2019r.;
- Z Opolską Radą Działalności Pożytku Publicznego lub z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami
a) etap I w terminie od dnia 24.07.2019 r. do dnia 01.08.2019 r.,
b) etap II w terminie od dnia 02.08.2019 r. do dnia 09.08.2019 r.