OGŁOSZENIE
Na podstawie §35 uchwały nr LXVII/1267/18 Rady Miasta Opola z dnia 30 sierpnia 2018 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Miasta Opola (Dz. urz. Woj. Opolskiego z 11 września 2018r. poz. 2442) zmienionej uchwałą nr VIII/167/19 Rady Miasta Opola z dnia 18 kwietnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Miasta Opola oraz na podstawie § 6 uchwały nr LXVII/1267/18 Rady Miasta Opola z dnia 30 sierpnia 2018 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z Opolską Radą Działalności Pożytku Publicznego lub z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (Dz. Urz. Woj. Opolskiego z 11 września 2018r. poz. 2443)
OGŁASZAM
rozpoczęcie Akcji informacyjnej
Przedmiotem konsultacji jest :
Projekt uchwały Rady Miasta Opola zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Opola
Konsultacje będą przeprowadzone z mieszkańcami Miasta Opola oraz z Opolską Radą Działalności Pożytku Publicznego lub z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami.
Akcja informacyjna prowadzona jest z wykorzystaniem kanałów:
- Oficjalny Serwis Internetowy Urzędu Miasta Opola
- Tablica Ogłoszeń Urzędu Miasta Opola
Termin konsultacji:
- Z mieszkańcami Miasta Opola 24.07.2019r. do 31.07.2019r.;
- Z Opolską Radą Działalności Pożytku Publicznego lub z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami
a) etap I w terminie od dnia 24.07.2019 r. do dnia 01.08.2019 r.,
b) etap II w terminie od dnia 02.08.2019 r. do dnia 09.08.2019 r.
Akcja informacyjna rozpoczyna się w dniu podania do publicznej wiadomości w oficjalnym serwisie internetowy Urzędu Miasta Opola niniejszego ogłoszenia.
Z up. Prezydenta Miasta
Małgorzata Stelnicka
Z-ca Prezydenta Miasta