
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Uchwałą Nr LII/1060/2017 Rady Miasta Opola z dnia 30.11.2017 r. w sprawie zasad i trybu postępowania o udzielenie dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków położonych na terenie Gminy Opole, niestanowiących wyłącznej własności gminy, w celu rozliczenia dotacji, podmiot któremu udzielono dotacji, składa sprawozdanie z wykonania prac lub robót Prezydentowi Miasta Opola.
Do sprawozdania należy dołączyć:
1) kosztorys powykonawczy przeprowadzonych prac lub robót z uwzględnieniem kosztów zakupu materiałów;
2) zestawienie wszystkich rachunków, faktur które opłacone zostały w całości lub w części ze środków pochodzących z dotacji oraz dokumenty potwierdzające dokonanie tych płatności;
3) protokół odbioru przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków przeprowadzonych prac lub robót;
4) obmiar przeprowadzonych prac lub robót;
5) kopię najkorzystniejszej oferty w rozumieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, wybranej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wraz z kopiami umów z wykonawcami robót.