Aktualne zasady obsługi Klienta w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska:
- Klienci tego wydziału wchodzą do holu (przedsionka) budynku Starostwa wyłącznie od strony ul. Reymonta 59
- może się tam znajdować wyłącznie jedna osoba, która zasygnalizuje swoje przyjście uruchomieniem dzwonka
- obsługa w tym miejscu polega na pozostawieniu dokumentów lub ich odebraniu po wezwaniu pracownika właściwego wydziału
- wydanie dokumentów przez pracowników odbywa się po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym i uzgodnieniu terminu przybycia do urzędu
Zalecane jest załatwianie spraw urzędowych drogą telefoniczną, elektroniczną oraz pocztową, a także przy użyciu profilu zaufanego ePUAP
Natomiast pełna informacja o aktualnych zasadach obsługi Klienta w Starostwie oraz numery telefonów do wydziałów dostępne są tutaj:
https://powiatopolski.pl/download/attachment/27982/zarzadzenie-nr-or120182020-r-starosty-opolskiego-z-dnia-20-kwietnia-2020-r-w-sprawie-organizacji-pracy-starostwa-powiatowego-w-opolu.pdf
Naszym Klientom dziękujemy za wyrozumiałość.