Celem uniknięcia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 wywoływanej przez koronawirusa, dbając o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu, związanych z potrzebą powiadomienia o zdarzeniu lub osobistego złożenia skargi lub wniosku.
Do odwołania w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu zawieszone zostają przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków. Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana. Ograniczana pozostaje jedynie ich forma. Skargi i wnioski można przekazywać zarówno za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu adresów e-mail dostępnych na stronie jednostki.
Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu:
Skargi/wnioski można składać:
-
listownie na adres:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W OPOLU
ul.POWOLNEGO 1
45-078 OPOLE
-
za pośrednictwem e-PUAP – adres strony internetowej www.epuap.gov.pl.
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Więcej informacji na temat skarg i wniosków