O północy z 22 / 23 października zakończyło się głosowanie na zadania zgłoszone do Budżetu Obywatelskiego Opola 2018. Mieszkańcy Opola, którzy ukończyli 16 lat mogli wybrać zadania, które będą realizowane w najbliższym roku.
Głosować można było w formie papierowej albo elektronicznej w okresie od 16 do 22 października 2017.
Punkt do głosowania tradycyjnego mieścił się w ratuszu i był czynny od 7:30 do 20:00 wraz z osobą dyżurująca i odpowiadającą na pytania mieszkańców.
Dodatkowo w niedzielę 22 października we WSZYSTKICH dzielnicach Opola zostały uruchomione dodatkowe punkty do głosowania tradycyjnego (łączna liczba punktów: 40).
Głosowanie elektroniczne odbywało się poprzez specjalny program dostępny na stronie www.opole.pl
W Centrum Dialogu Obywatelskiego było dostępne również specjalne stanowisko pomocy elektronicznego oddawania głosów.
Mieszkańcy mogli oddać maksymalnie 9 głosów: 3 na zadania duże, 3 na zadania małe i 3 na zadania mikro.
Liczba zadań w poszczególnych kategoriach:
– zadania duże – 42 (kwota do dyspozycji 2 mln zł)
– zadania małe – 74 (kwota do dyspozycji 400 tys. zł )
– zadania mikro – 33 (kwota do dyspozycji 100 tys. zł)
Końcowe wyniki będą ogłoszone w dniu 31 października 2017 – zgodnie z harmonogramem Budżetu Obywatelskiego 2018.
Na dzień dzisiejszy informujemy, że drogą elektroniczną głosy oddało 4 672 mieszkańców – wszystkie poprawne. W stosunku do poprzedniej edycji więcej mieszkańców Opola zagłosowało elektronicznie. Obecnie trwa liczenie głosów w formie papierowej.
W procedurę Budżetu Obywatelskiego było zaangażowanych mnóstwo osób i środowisk, od pracowników Urzędu Miasta Opola a nade wszystko Centrum Dialogu Obywatelskiego, wolontariuszy, członków rad dzielnic, przedstawicieli organizacji pozarządowych, po studentów i środowiska akademickie.
Szczególne podziękowania kierujemy do tzw. mężów zaufania, którzy społecznie wspierali proces głosowania. Funkcje mężów zaufania pełniło ponad 100 osób – SERDECZNIE DZIĘKUJEMY.
O północy z 22 / 23 października zakończyło się głosowanie na zadania zgłoszone do Budżetu Obywatelskiego Opola 2018. Mieszkańcy Opola, którzy ukończyli 16 lat mogli wybrać zadania, które będą realizowane w najbliższym roku.
Głosować można było w formie papierowej albo elektronicznej w okresie od 16 do 22 października 2017.
Punkt do głosowania tradycyjnego mieścił się w ratuszu i był czynny od 7:30 do 20:00 wraz z osobą dyżurująca i odpowiadającą na pytania mieszkańców.
Dodatkowo w niedzielę 22 października we WSZYSTKICH dzielnicach Opola zostały uruchomione dodatkowe punkty do głosowania tradycyjnego (łączna liczba punktów: 40).
Głosowanie elektroniczne odbywało się poprzez specjalny program dostępny na stronie www.opole.pl
W Centrum Dialogu Obywatelskiego było dostępne również specjalne stanowisko pomocy elektronicznego oddawania głosów.
Mieszkańcy mogli oddać maksymalnie 9 głosów: 3 na zadania duże, 3 na zadania małe i 3 na zadania mikro.
Liczba zadań w poszczególnych kategoriach:
– zadania duże – 42 (kwota do dyspozycji 2 mln zł)
– zadania małe – 74 (kwota do dyspozycji 400 tys. zł )
– zadania mikro – 33 (kwota do dyspozycji 100 tys. zł)
Końcowe wyniki będą ogłoszone w dniu 31 października 2017 – zgodnie z harmonogramem Budżetu Obywatelskiego 2018.
Na dzień dzisiejszy informujemy, że drogą elektroniczną głosy oddało 4 672 mieszkańców – wszystkie poprawne. W stosunku do poprzedniej edycji więcej mieszkańców Opola zagłosowało elektronicznie. Obecnie trwa liczenie głosów w formie papierowej.
W procedurę Budżetu Obywatelskiego było zaangażowanych mnóstwo osób i środowisk, od pracowników Urzędu Miasta Opola a nade wszystko Centrum Dialogu Obywatelskiego, wolontariuszy, członków rad dzielnic, przedstawicieli organizacji pozarządowych, po studentów i środowiska akademickie.
Szczególne podziękowania kierujemy do tzw. mężów zaufania, którzy społecznie wspierali proces głosowania. Funkcje mężów zaufania pełniło ponad 100 osób – SERDECZNIE DZIĘKUJEMY.
Trzymamy kciuki za wszystkie zadania.
Mediom dziękujemy za uwagę i promowanie Budżetu Obywatelskiego wśród mieszkańców Opola.