
REGULAMIN KONKURSU
NA NAJWYŻSZĄ PALMĘ WIELKANOCNĄ
OPOLE 2018
I – Organizator:
- Miasto Opole
- Opolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
- Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
II – Cele konkursu:
- Kultywowanie tradycji wykonywania palm
- Zachęcenie mieszkańców miasta do podtrzymania tradycji ludowej,
- Rozwijanie pomysłowości w przygotowaniu palm
III – Warunki konkursu:
- Konkurs adresowany jest do wszystkich Opolan w kategorii indywidualnej i grupowej
- Każda praca powinna zawierać czytelne dane autora / autorów (imię i nazwisko / nazwa placówki, adres, nr telefonu).
IV – Kategorie konkursu
Konkurs rozstrzygnięty będzie w dwóch osobnych kategoriach:
- indywidualna
- grupowa
V – Kryteria oceny:
- Podstawowym kryterium konkursu jest: wysokość palmy.
- W przypadku bardzo zbliżonej wysokości palm dodatkowo pod uwagę będą brane walory artystyczne.
VI – Przebieg konkursu:
- Palmy konkursowe należy przynieść do dnia 26 marca 2018 r. do Centrum Informacyjno-Edukacyjnego „Senior” w Opolu (ul. Nysy Łużyckiej 7a, Opole), gdzie zostaną ocenione przez komisję konkursową powołaną przez organizatora.
- Wyniki konkursu zostaną ogłoszone i wręczone nagrody zwycięzcom podczas Śniadania Wielkanocnego w dniu 28 marca 2018 r.
- Fundatorzy nagród:
- Prezydent Miasta Opola
- Przewodniczący Rady Miasta Opola
- Opolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
- Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
- Rada Seniorów Miasta Opole
VII – Postanowienia końcowe:
- Komisja konkursu jest niezawisła w swojej ocenie. Jej werdykt jest niepodważalny i ostateczny.
- Organizator dokonuje interpretacji zapisów niniejszego regulaminu i rozstrzyga ostatecznie zgłaszane kwestie sporne.
- Wszystkie palmy biorące udział w konkursie będą zdobić wnętrze Ratusza.
- Palmy konkursowe nie będą zwracane.
- Osoby biorące udział w konkursie wyrażają zgodę na przetwarzanie przez organizatorów swoich danych osobowych oraz przekazują pełne prawa autorskie do wykorzystania prac w publikacjach i materiałach promocyjnych.