Po dodaniu do usługi Bentleya Continentala i BMW i8 PANEK CarSharing wprowadza dla kontrastu Fiata Multiplę z 2002 roku. Użytkownicy już spekulują, że ma się pojawić nowa klasa „Shame” ale firma dementuje plotki. Samochód dostępny jest w klasie Retro i nie będzie dopłat do użytkowania tego pojazdu.
Wbrew powszechnemu przekonaniu, że szyby w tym aucie ze względu na swoją powierzchnię otwierają się tylko do połowy, Pankowy Fiat daje możliwość przewietrzenia samochodu w pełni za pomocą automatycznie otwieranych okien. Ponadto w aucie znajdziemy również radio SONY na płyty CD, lewarek zmiany biegów, wiele różnych skrytek i światełek oraz klimatyzację.
To jeżdżące akwarium wydaje się być ponurym żartem konstruktorów, jednak mimo swojego specyficznego wyglądu i podobieństwa do delfina, podbiło serca wielu osób. Być może jest to zaskoczeniem, jednak bardzo trudno było kupić Multiplę.
-Proces zakupowy trwał kilka miesięcy, większość samochodów była w złym stanie technicznym a kiedy trafiał się ciekawy egzemplarz okazywało się, że właściciela trzeba długo prosić, aby sprzedał. Kiedy już mieliśmy „pewniaka” sprzedający się rozmyślił mówiąc, że takie super auto to on jednak pozostawi w rodzinie. Nasza flota nieraz robiła sobie melisę przed dzwonieniem w sprawie kolejnego ogłoszenia… zrobili setki kilometrów po całej Polsce i odkryli, że trudno jest kupić Multiplę z podłogą. Kiedy samochód dojechał czuliśmy się jak prawdziwi zwycięzcy, relacjonuje Katarzyna Panek, rzecznik PANEK S.A
Pankowa Multipla jest w nieosiągalnym białym kolorze, specjalnie na potrzeby firmy zmieniła barwę i została pomalowana w klimacie usługi PANEK. Dział marketingu twierdzi, ze koszt malowania i instalacji logotypów przerósł koszt zakupu auta, jednak flota nie zabiera głosu w tym temacie.
Jak donoszą osoby, które bohatersko przyprowadziły zakupiony samochód z Łodzi, Multipla jest przeznaczona bardziej do jazdy miejskiej, niż w trasę. Posiada manualną skrzynię biegów i silnik o mocy 76 koni mechanicznych. Do setki rozpędza się w niecałe 13 sekund. Samochód ma dwa rzędy siedzeń. Przez przednią szybę w jednym czasie jazdy mogą patrzeć 3 osoby. Na wypadek gdyby chętnych na podróż z przodu nie było aż tylu, środkowe siedzenie można złożyć zamieniając je na stolik.
Na rejestracji tego cuda widnieją wielkie litery WK. Nie tylko dlatego, że samochód zarejestrowany jest na Warszawskim Ursusie. Mówią, że litery pochodzą od skrótu „Wielka Klapa”. Czy przednia maska w Multipli jest taka duża? Mechanik mówi, że nie o nią może chodzić…
Mimo, że w Multiplach nie stosowało się alarmów bo i po co, to w Pankowym egzemplarzu zamontowana jest zaawansowana telematyka służąca do kontrolowania osiągów kierowców tego bolidu. Dział rozwoju twierdzi, że koszt urządzenia i przeróbek przerasta koszt zakupu pojazdu, jednak flota dalej nie potwierdza, ale i nie zaprzecza.
Samochód posiada adekwatne systemy bezpieczeństwa, jednak krąży plotka, że manekiny odmówiły udziału w crash testach, firma PANEK zachęca więc do ostrożnej jazdy. Pankowa Multipla to prawdziwy biały kruk i najprawdopodobniej najbardziej wyczekiwany pojazd we flocie.
Wewnątrz Multipli znajdują się pojedynczo pakowane maseczki aby pierwsi kierowcy mogli się czuć w pełni anonimowo. W celu odebrania maski i przejechania się Multiplą należy zainstalować aplikację PANEK. Dzięki promocji 20 zł na start każda nowo zarejestrowana w usłudze osoba dostanie 20 zł na start, co pozwoli wszystkim masochistom na przejechanie się Mutliplą.
Po więcej informacji zapraszamy na: https://panekcs.pl/